Державна Фіскальна Служба України Повідомляє

0

Переваги запровадження електронного адміністрування ПДВ:

— запобігання незаконному відшкодуванню ПДВ з бюджету;

— значно збільшено поріг для обов’язкової реєстрації суб’єктів господарювання в якості платника податку з 300 тис.грн. до 1000 тис.грн.;

— скасовано вимогу щодо видачі податкових накладних на «паперових носіях» (податкова накладна повинна виписуватись виключно в електронному вигляді);

— скасовано обов’язок платника подання контролюючому органу копії записів у реєстрах виданих та отриманих накладних;

— прискорено, на місяць в часі, можливість платника отримання бюджетного відшкодування ПДВ;

— значно скорочено кількість критеріїв автоматичного бюджетного відшкодування ПДВ;

— зменшення кількості перевірок суб’єктів господарювання;

— спрощення податкової звітності.

 

Податки, до яких може бути застосовано процедуру податкового компромісу

Згідно із п. 1 підр. 9 прим.2 р. ХХ Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі — ПКУ) податковий компроміс — це режим звільнення від юридичної відповідальності платників податків та/або їх посадових (службових) осіб за заниження податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість за будь-які податкові періоди до 1 квітня 2014 року з урахуванням строків давності, встановлених ст. 102 ПКУ.

Податковий компроміс розповсюджується виключно на факти заниження податкових зобов’язань з податку на додану вартість (у зв’язку із завищенням податкового кредиту) та податку на прибуток (у зв’язку із завищенням витрат, що враховуються при визначенні об’єкта оподаткування).

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дане роз’яснення у категорії 110.02).

 

Затверджені нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису

Державною фіскальною службою України затверджено нову редакцію Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС та нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису, що набудуть чинності 2 березня 2015 року.

Форми за попереднім зразком приймаються віддаленими пунктами реєстрації користувачів Акредитованого центру до 2 березня 2015 року. Нові форми реєстраційних документів можна завантажити за посиланням http://acskidd.gov.ua/r_kor.

Також повідомляємо, що у зв`язку з реорганізацією Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів та створенням Інформаційно-довідкового департаменту ДФС,  змінено найменування Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД Міндоходів на Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС та пройдено процедуру акредитації.

Про доходи, отримані неповнолітніми

Дніпропетровська ОДПІ нагадує, що податкова декларація про майновий стан та доходи від імені платника податку, який є неповнолітньою особою або особою, визнаною судом недієздатною, має бути подана опікуном (одним з батьків) до контролюючого органу за місцем проживання неповнолітньої особи чи особи, визнаної недієздатною.

Нерухоме майно та військовий збір

Дніпропетровська ОДПІ нагадує, що з 01.01.2015 року отриманий платником податку – резидентом (нерезидентом) від продажу (обміну) не частіше одного разу протягом звітного податкового року житлового будинку, квартири або їх частини, кімнати, садового (дачного) будинку (включаючи земельну ділянку, на якій розташовані такі об’єкти, а також господарсько-побутові споруди та будівлі, розташовані на такій земельній ділянці), а також земельної ділянки, що не перевищує норми безоплатної передачі, та за умови перебування такого майна у власності платника податку понад три роки, не оподатковується. Звертаємо увагу, що умова щодо перебування такого майна у власності платника податку понад три роки не розповсюджується на майно, отримане таким платником у спадщину.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here