Користуєтесь водопостачанням — платіть вчасно! Ексклюзивне інтерв’ю

0

Протягом останніх місяців до головного порталу міста Синельниково надходила велика кількість скарг та запитів стосовно водопостачання в м.Синельниково.
Яка заборгованість населення, які тарифи на водопостачання та чому проводяться відключення водопостачання головному порталу міста розповів перший заступник міського голови Володимир Яковін.

Яка сума заборгованості населення?
       Станом на 1 січня 2016 року заборгованість населення за спожиту холодну воду складає 669,3 тис. грн.

А яка сума заборгованості «Водоканалу»?
Заборгованість Синельниківського міського комунального підприємства «Водоканал» за покупну воду державному міжрайонному підприємству водопровідно – каналізаційного господарства «Дніпро – Західний Донбас» складає 1162,4 тис. грн.

До якого числа повинні сплачувати споживачі?
       Згідно з пунктом 23 постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.1997 р. №1497 «Про затвердження Правил надання населенню послуг з водо-, теплопостачання та водовідведення» (зі змінами) розрахунковим періодом для встановлення розміру оплати послуг є календарний місяць, плата за який вноситься не пізніше 10 числа наступного за розрахунковим місяця, якщо договором не встановлений інший термін.

У зв’язку з якою причиною відбувається припинення водопостачання?
       Згідно з Правилами надання населенню послуг з водо-, теплопостачання та водовідведення припинення водопостачання може здійснюватися з таких причин:
— внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного або екологічного  характеру (аварії в системах водопостачання, руйнування цих систем і таке інше, які унеможливлюють роботу централізованих систем водопостачання та надання відповідних послуг);
— при проведенні ремонтних і профілактичних робіт виконавцем за погодженням із виконавчим комітетом міської ради згідно з діючими будівельними нормами і правилами, правилами технічної експлуатації та   користування, положеннями про проведення поточного і капітального ремонтів та іншими нормативними документами;
— при ліквідації наслідків, пов’язаних з дією непереборної сили;
— коли прострочена оплата за спожиту воду понад 1 місяць до ліквідації заборгованості;
— невиконання умов договору з надання послуг водопостачання;
— припинення подачі електроенергії;
— інше у відповідності із законодавством.

Які найбільші боржники – споживачі води (мається на увазі суми, можливо, якщо це багатоповерхівки, то які саме)?
       Станом на 1 січня поточного року заборгованість за отримані послуги з водопостачання та водовідведення утворилась у споживачів таких будинків:
-вул. Миру, 6 – 33,8 тис. грн.;
-вул. Миру, 8 – 43,5 тис. грн.;
-вул. Миру, 10 – 54,8 тис. грн.;
-вул. Миру, 11 – 43,5 тис. грн.;
-вул. Миру, 19 – 32,5 тис. грн.;
-вул. Миру, 24 – 64,8 тис. грн.;
-вул. Миру, 29 – 20,8 тис. грн.;
-вул. Миру, 45 – 33,9 тис. грн.;
-вул. Куйбишева, 194 – 97,3 тис. грн.;
-вул. Куйбишева, 194а – 30,9 тис. грн.

Чи вживаються якісь заходи впливу до боржників (відключення, судові позови чи щось інше)?
        Синельниківське міське комунальне підприємство «Водоканал» постійно проводить роз’яснювальну роботу серед населення щодо необхідності своєчасної сплати коштів за постачання холодної води. Ось заходи, які застосовуються до боржників за отримані послуги з водопостачання та водовідведення (у 2014-2015 роках):
а) попереджувальна робота – надано 2215 приписів щодо сплати заборгованості за спожиту воду;
б) надано до суду 192 позови щодо заборгованості споживачів та 5 позовів на відключення від мережі водопостачання.

Якщо припиняють водопостачання у зв’язку із заборгованістю споживачів, чому не припиняють водопостачання самим боржникам?
         Згідно з діючим законодавством України припинення (обмеження) надання послуг здійснюється безпосередньо боржникові, а не всьому будинку (особливо багатоквартирному).

Які зараз тарифи на водопостачання та водовідведення?
        З 1 травня 2015 року діють тарифи, затверджені постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), від 26.03.2015 р. №906 «Про встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення Синельниківському міському комунальному підприємству «Водоканал», а саме:
на централізоване водопостачання – 8,77 грн. куб.м з ПДВ;
на централізоване водовідведення – 8,06 грн. куб.м з ПДВ.

Чи плануються підвищення чи пониження тарифів на послуги «Водоканалу»?
        Підвищення тарифів планується у 2016 році на 50%, які будуть затверджуватись Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).

Чи планується запуск системи білінгу (як приклад, «ДТЕК» чи газового постачальника – «Особистий кабінет»), в котрому буде можливість введення показників лічильників та сплати в режимі online?
        Синельниківське міське комунальне підприємство «Водоканал» планує впровадження сайту підприємства з можливістю введення показників приладів обліку води та доступу до «Особистого кабінету». Частково підготовлені необхідні матеріали та інформація для розміщення. Для впровадження сайту на даному етапі вирішується питання фінансування.

Які проводяться роботи для зменшення боргу міста?
        Для зменшення заборгованості населення за спожиті послуги з водопостачання, своєчасної оплати поточних платежів Синельниківським міським комунальним підприємством «Водоканал» розроблені заходи щодо посилення роботи зі споживачами:
— роз’яснювально-попереджувальна робота щодо вчасної оплати споживачами за холодну воду;
— роз’яснювально-попереджувальна робота щодо вартості тарифів, оплати послуг з урахуванням пільг та субсидій та їх зміну;
— роз’яснення щодо нарахування за послуги водопостачання у поливний сезон та терміни встановлення періоду поливного сезону;
— проведення позапланової роз’яснювально-попереджувальної роботи в разі зниження оплати споживачами за послуги водопостачання;
— проведення аналізу поточних оплат та погашення заборгованості споживачами;
— проведення постійного контролю за роботою приладів обліку води споживачів та недопущення втручання в їх роботу або зривання пломб;
— проведення невпинного контролю за споживачами з метою виключення несанкціонованих врізань в мережі водопостачання та водовідведення;
— проведення роз’яснень споживачам щодо можливості укладання договорів з реструктуризації заборгованості;
— контроль за виконанням договорів з реструктуризації заборгованості населення;
— посилення роботи з банківськими установами щодо удосконалення роботи системи приймання платежів;
— удосконалення роботи програмного комплексу з обліку надання та оплат наданих послуг споживачам;
— проведення роботи із заохочення населення щодо спільного виконання робіт із заміни застарілих систем водопостачання;
— здійснення контролю за вчасною повіркою лічильників обліку води у відповідності з вимогами Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність».

Для вирішення питань стосовно централізованого водопостачання та водовідведення можна звернутися до Синельниківського міського комунального підприємства «Водоканал» за такими координатами:
— приймальня – вул. Барачна, 14а, тел./факс (05663) 4-90-08;
— диспетчер – вул. Богми, 26, тел. (05663) 4-34-35;
— бухгалтерія – вул. Барачна, 14а, тел. (05663) 4-90-09;
— абонентський відділ – вул. Барачна, 14а, тел. (05663) 4-90-07;
— електронна адреса – sin.voda@ukr.net

Станом на 15 січня 2016 року через відсутність міського телефонного зв’язку діють наступні контактні телефони аварійної служби (диспетчера): 0938514183, 0997159914 та 0980131384.

Раніше головний портал міста повідомляв про графік можливого припинення водопостачання в місті

 

Користуєтесь водопостачанням — сплатіть вчасно! Ексклюзивне інтерв’ю 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here